Sunday 1 March 2015

QUADRO CAFE MELAKA

Assalamualaikum geng .

       Hari ni aku nak share laa apa yang aku makan hari ni . Sebab pergi tempat baru iaitu quadro cafe . Actually , cafe ni lama dah bukak , just aku je tak berkesempatan nak pergi sebab busy kan hahaha busy laa sangat . Okey , apa yang aku tahu , cafe ni di miliki oleh anak muda , tapi aku tak sure laa betul ke tak , sebab aku just baca apa yang orang tulis je .

      Okey , ceritanya , hari ni adalah hari yang istimewa buat aku tapi not my birthday je . K pendek cerita , after tengok kingsman dekat dataran pahlawan , aku saje laa ajak dia pergi cafe ni untuk try makanan dekat situ , sebab orang cakap makanan dia sesedap . So kami gagahkan diri laa jalan dari dataran ke bangunan merah tuu . Jauh gak laa . Nak bawak kereta , nanti susah nak parking lak . So berjalan jelaa . Ok cafe ni sebenarnya menarik k sebab deko dia sesuai dengan jiwa anak muda . ala macam santai santai gitu . Nak makan makan dengan insan tersayang pun syok hahahaha k takkk ...

      Takde laa , just cafe bro ni memang menarik . Sebab banyak hiasan frame dekat dinding cafe dia yang mana di framekan kata kata pujangga cehhhh . Lagi satu , nak bergambar pun macamnice nice je tempat dia . sini aku share kan gambar kedai dia .


       So macam mana ? menarik kan dalam cafe dia . Pada yang suka bergambar tu , memang sesuai laa amek gambar dekat sini sebab background nice hahaha . 

      Okey , sekarang aku nak share pilihan makanan aku dan dia hahaha . Dari menu menu dia tu , aku pilih untuk try spaghetti tomato dan dia try chicken chop . Well , apa yang aku boleh cakap spaghetti dia memang sedap and chicken chop tu aku tak sure sebab aku tak try hahaha . Tapi kalau tengok rupa , sedap laa chicken chop tu . Air aku pilih biasa biasa jelaaa Ice lemon tea sebab nak balance kan dengan apa yang aku makan tu hahaha . 

     Okey , kalau cakap je macam tak syok kan , so aku nak share gambar laaa jeng jeng jeng hihihi . Korang kuatkan hati k . 



      Taraaaa !!!! Sedap kan walaupun dalam gambar je hahaha . Okey mengenai harga pulak , boleh laaa bersesuaian jugak laa dengan kesedapannya . Not bad laa . Spaghetti and chicken chop tu memasing RM13.90 kottt kalau tak silap . Kalau tak silap laaa sebab aku pun terlupa . Kalau salah , jangan marah kkkk hahaha sebab kita ni manusia biasa yang sering membuat kesilapan .

     Hmm okey laa rasanya , tu laa sedikit sebanyak pasal quadro cafe ni kott . Kalau korang nak tahu rasanya macam mana , kena try sendiri laa . Cerita lelebih pun tak syok , kalau sendiri tak p rasa . betul tak ? hahaha okey laa maaf jikaa ada salah silap tutur kata . Selamat malam geng . 

Assalamualaikum 







   

5 comments:

  1. sooo sweet dengan gula hati . hahhahah

    ReplyDelete
  2. hahaha . sweet laa sangat . nanti try laa datang dekat cafe ni . nice k .

    ReplyDelete
  3. hahaha . sweet laa sangat . nanti try laa datang dekat cafe ni . nice k .

    ReplyDelete